widgets

Pages

Wednesday, November 7, 2012

Ingatan Untuk Kami Di Lorong Duabelas Dan Ingatan Untuk Anda Diluar Sana.........



Tiga pemimpin agama dakwa bencana alam berlaku kesan kegiatan LGBT.

Tak kiralah Tuhan mana yang mereka maksudkan, Firman Allah s.w.t. didalam Al-Quran di Surah Al-Ahzaab di ayat 17 ada menyebut...........

Katakanlah: "Siapakah yang dapat melindungi kamu dari kemurkaan Allah jika Ia mahu menimpakan bala bencana kepada kamu, atau (siapakah yang dapat menahan kemurahan Allah) jika Ia hendak memberikan rahmat kepada kamu? " Dan (ingatkanlah) mereka (yang munafik) itu: bahawa mereka tidak akan beroleh sesiapapun - yang lain dari Allah - yang akan menjadi pelindung atau penolong mereka",.

Larangan keras terhadap hubungan sejenis juga diceritakan dalam Al-Quran di Surah Hud, ayat 77 - 83, Allah s.w.t. mengazab dengan cara menterbalikkan tanah dan menimbus kaum Luth yang tetap berdegil meneruskan hubungan homoseksual walaupun sudah diingatkan tentang azab Allah oleh Nabi Luth.

Semuga penghuni di Lorong Duabelas dan anda diluar sana dilindungi Allah s.w.t. dan Para Malaikatnya sepanjang masa dan dijauhi bencana yang boleh merosakkan segala-galanya.......... mungkin deritanya hingga ke anak cucu kita.

Nauzubillahiminzalik........... mintak dijauhkan.

Pastor John Mc Ternan
Pastor Luke Robinson

Rabbi Noson Leiter

No comments: