widgets

Pages

Sunday, November 18, 2012

Makluman Untuk Penghuni Lorong Duabelas.




Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Untuk makluman kepada semua penghuni di Lorong Duabelas dan juga pelawat-pelawat di blog kami, sehingga kesaat berita ini ditulis bumi Palestine telah diserang bertubi-tubi oleh puak ZIONIS ISRAEL LAKNATULLAH hingga mengakibatkan kerosakan harta benda dan kematian kepada mereka yang tidak berdosa, ini termasuklah kematian anak-anak kecil palestine yang tidak tahu apa-apa.

Sampai bila?????
Admin memohon jasabaik saudara semua supaya dapatlah kita berdoa terhadap Allah S.W.T. atau mengadakan solat hajat dirumah masing-masing untuk memohon kepadaNYA supaya dapat melindungi warga palestine yang telah ditindas berpuluh tahun lamanya daripada kekejaman zionis israel ini.
Bayangkan jika ini anak kita?
Semuga Allah S.W.T.mencucuri rahmat keatas roh anak kecil ini
Palestine............. Kami Di Lorong Duabelas sentiasa bersamamu dan kepada rakyatmu yang telah terkorban kami di Lorong Duabelas menyedekahkan Al-Fatihah kepadanya. Semuga roh-roh mereka dicucuri rahmat dan diletakkan dikalangan orang-orang yang beriman, Amin.

3 comments:

Unknown said...

Ada lebih baik jika Pas mendoakan kehancuran Israel yg ternyata lebih zalim dari UMNO!.....

Anonymous said...

Sepatah kata Ibrahim Ali......... Doa orang hilang akal, hampir gila.

Kalau perhati betul2 memang dah hilang akal dan memang dah gila.

Mari kita sedekahkan aje Al-Fatihah kepada mereka yang terkorban di Palestine, dapat juga pahala.


Unknown said...

Masjid Negara dan Masjid-masjid lain buat Solat Hajat selepas Solat Jumaat.....Imam sebak ketika memohon perlindungan dan kesejahteraan buat Rakyat Palestin...semoga Allah makbulkan 'Doa' kita insyaallah.....