widgets

Pages

Friday, November 30, 2012

Masjid Pertama Untuk Golongan Gay di France Akan Dibuka?


Syaitan yang berasal dari Algeria, Ludovic Lütfi Zahed kanan dan pasangan gay yang dikahwininya Qiyam al-Din dari Afrika Selatan
Petikan dari akhbar Juruselam Post tulisan wartawan Benjamin Weinthal

France slated to open first gay mosque

By Benjamin Weinthal, JERUSALEM POST CORRESPONDENT  - 11/25/2012 02:02

New mosque will not segregate men from women and will conduct joint gender prayers, Turkish daily 'Hurriyet' reports.

Muhammad Ludovic Lütfi Zahed, a gay French-Algerian man, is slated to open the first gay mosque at the end of November.

The Turkish daily newspaper Hurriyet first reported last week on the plan to establish the mosque. Zahed told the Turkish paper, “In normal mosques, women have to sit in the back seats and wear a headscarf and gay men are afraid of both verbal and physical aggression. After performing the Hajj, I realized that a mosque for gays was a must for gay Muslims who want to perform their prayers.”

The Jerusalem Post reported earlier this year on Zahed’s marriage to Qiyam al-Din, a South African, during a ceremony outside Paris in February, approved by an imam in France. The men had previously married in South Africa, where same-sex marriage is legal, but the French government under then-president Nicolas Sarkozy refused to recognize.

Tidak mustahil perkara seperti ini akan berlaku dinegara kita jika tidak dihapuskan sama sekali kegiatan LGBT  ini, kerana sudah ada pemimpin beragama Islam dinegara ini yang sangat-sangat menyokong golongan ini............. Nauzubbillah min zalik minta dijauhkan oleh Allah S.W.T. daripada berlakunya di negara kita.

Admin berasa lega dengan pengakuan bersumpah yang dilafazkan oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Seri Mohd. Najib Tun Razak, bahawa seluruh staf kepimpinan UMNO akan terus mendahulukan kesejahteraan rakyat, terus memartabatkan rumpun melayu, terus membenteng akidah umat dan terus memelihara agama Islam.

Sumpah Perdana Menteri telah dizahirkan semasa ucapan dasarnya pada Perhimpunan UMNO 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra semalam.

Admin mengucapkan syabas dengan keberanian Perdana Menteri bersumpah untuk memastikan rakyat hidup didalam keadaan aman dan sejahtera, memastikan martabat rumpun Melayu diletakkan ditempat yang paling tinggi dan memastikan akidah umat dan agama Islam terus dipelihara.

Dipagi Jumaat yang mulia ini mari kita bersama-sama menadah tangan memohon kepada Allah S.W.T. supaya mempermudahkan Perdana Menteri Dato' Seri Mohd. Najib Tun Razak untuk melaksanakan sumpah yang dilafazkannya, InsyAllah.

2 comments:

Unknown said...

Apa yg kerajaan buat untuk kebaikan depa perlekihkan, isukan, hasut orang lain supaya menentang, puak2 tu dah tak kisah apa nak jadi sebab cucu cicit depa makan tak abih dengan kekayaan yg ada...

Anonymous said...

mereka tak reti bersyukur itulah jadinya..... memang betul kalau dibiarkan puak2 ni satu hari nanti ada yg nak buat masjid untuk puak ni kat Malaysia..... mintak dijauhkan.